100 päivän palautusoikeus

Kokeile kotona

Annamme kaikille, jotka rekisteröivät tuotteensa kahden viikon sisällä, mahdollisuuden koittaa niitä 100 päivän aikana.  Jos et ole tyytyväinen, saat rahat takaisin!*
Rekisteröi tuotteesi nyt

100 päivän palautusoikeus

* Tuotteen noudosta ja poisviennistä veloitetaan 65 euron kiinteä hinta (sis. alv).

Tarjous koskee kaikkia Electroluxin kodinkoneita, paitsi pienlaitteita, silitysrautoja, silityskeskuksia, sisäilma- ja ilmastointilaitteita ja tarvikkeita sekä pölynimureita (pois lukien Pure F9 varsi-imuri ajalla 1.9.-31.12.2018).


Tee näin jos et ole kokonaan tyytyväinen ensimmäisten 100 päivän aikana:

Rekisteröi ensin tuotteesi 14 päivän sisällä osto- tai toimituspäivämäärästä, jotta tarjous astuisi voimaan.

1. Ota yhteyttä kuluttajaneuvontaamme 100 päivän sisällä osto-/toimituspäivämäärästä. Ota yhteyttä puhelimitse ((09) 85635005, Ma - Pe klo 9.00 - 16.00 tai Ota yhteyttä -sivun kautta, ja vahvista että tuotteesi on rekisteröity.

2. Kerro kuluttajaneuvojalle miksi et ole tyytyväinen, jotta he voivat tarvittaessa lähettäähuollon paikalla tarkistamaan tuotteen toiminnan.

3. Palautamme tuotteen ostohinnan, mikäli laite on ehjä ja puhdas ja sinulla on ostokuitti tallella. Vähennämme korvauksesta poisviennin hinnan (65€ sis. alv).

4. Electrolux voi myös avustaa irrotuksesta (tämä ei kuulu hintaan).

5. Rahat maksetaan 8 viikon sisällä tilinumerolle, jonka olet antanut kuluttajaneuvonnalle.


Tarjouksen ehdot:

• Rekisteröi tuote 14 päivän sisällä osto- tai toimituspäivämäärästä.

• Tarjous on voimassa 100 päivää ostopäivämäärästä, tai toimituspäivämäärästä jos tuote toimitetaan myöhemmin. 

• Säästä ostokuitti, ja mahdollinen toimituskuitti, jos tuote on toimitettu myöhemmin.

• Palautettavan tuotteen tulee olla ehjä, puhdas sekä kokonaan toimiva.

• Poiskuljetusta varten tuote on pakattava asianmukaisesti, jos mahdollista, alkuperäiseen pakkaukseen. Mikäli puutteellisesta pakkauksesta johtuen laitteelle aiheutuu vauroita sitä palautettaessa Electroluxille, ei täyttä ostosummaa voida hyvittää.

• Tuotteen täytyy olla ostettu ja loppuun maksettu Suomessa toimivalle jälleenmyyjälle.

• Tarjous koskee kaikkia Electroluxin kodinkoneita, paitsi pienlaitteita, pölynimureita, silitysrautoja, silityskeskuksia, sisäilma- ja ilmastointilaitteita ja tarvikkeita.

• Tarjous ei rajoita normaalia tuotetakuuta tai kuluttajasuojalain antamia oikeuksia.

• Jos haluat palauttaa tuotteen avaamattomassa ehjässä pakkauksessa, kuluttajasuojalain palautussääntöjen mukaisesti, niin ota ystävällisesti yhteyttä liikkeeseen, josta ostit tuotteen.

Huomioithan että:

1. Oy Electrolux Ab (ei jälleenmyyjäsi) korvaa tuotteesi ostohinnan (Oy Electrolux Ab ei korvaa toimituskuluja, asennushintoja tai muita lisämaksuja).

2. Kiinteä hinta tuotteen noudosta ja poisviennistä on 65€ (sis. alv). 

3. Tarjous ei ole voimassa jos laite tulee uudisrakennetun asunnon tai talon mukana.

4. Ominaisuudet, joihin ostaja on voinut etukäteen tutustua joko liikkeessä, esitteissä tai nettisivustoilla, eivät oikeuta tuotteen palautukseen. Tällaisia ovat esimerkiksi laitteen väri, koko tai vastaavat.


Electrolux Pure F9 -imurin tyytyväisyystakuu

Haluatko tutustua?
100 päivän tyytyväisyystakuu – kokeile itse! 

Nyt voit hyvillä mielin valita täysin uudenlaisen imurin ja todeta itse, miten siivous sujuu entistä joustavammin ja tehokkaammin. Electrolux tarjoaa 1.9. - 31.12.2018 ostetulle Pure F9 varsi-imurille huikean 100 päivän tyytyväisyystakuun. Voit testata tuotetta kotona kaikessa rauhassa. Mikäli et ole täysin tyytyväinen, voit palauttaa imurin ja saada rahat takaisin.

Kampanjan ohjeet ja ehdot

100 päivän tyytyväisyystakuun toimintamalli on helppo ja selkeä. Edellytämme ainoastaan, että hankkimasi Pure F9 imuri on rekisteröity Electroluxin nettisivuilla. Tuotteen rekisteröinti tulee tehdä 14 päivän sisällä hankinnasta. Palauttaja on velvollinen maksamaan lähetyksestä aiheutuvat postituskulut. 

Palautukset lähetetään suoraan Electroluxille ja tästä tulostetaan mukaan palautuslomake, joka tulee täyttää huolellisesti. Täytetyn lomakkeen lisäksi tulee palautuksen yhteydessä toimittaa alkuperäinen kuitti (tai selkeä kuittikopio). Palautus tulee toimittaa Electroluxille 100 päivän sisällä ostokuitin päiväyksestä. Imurin tulee olla toimiva ja siistissä kunnossa, pakattuna omaan alkuperäiseen pakkaukseensa. Kaikki osat ja lisätarvikkeet tulee olla mukana. Täyden ostohinnan takaisinmaksun edellytys on, että kaikki osat on palautettu ja palautuslomakkeen kaikki kentät on täytetty. Electrolux palauttaa tuotteen ostohinnan (kuitissa oleva summa) lomakkeessa ilmoitetulle suomalaiselle pankkitilille 90 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Huomaathan, että palautuksen postikuluja emme korvaa.

Palautusoikeus koskee Pure F9 -imureita, jotka on ostettu valtuutetulta Electrolux-myyjältä. Valtuutettujen myyntipaikkojen luettelo löytyy täältä.  Tyytyväisyystakuu on voimassa 1.9. – 31.12.2018 ostetulle Pure F9 imurille (ostopäivä tarkistetaan kassakuitista).

Pure F9 imurimallit: PF91-ALRGY, PF91-ANIMA, PF91-6IBM, PF91-4IG, PF91-4ST.

Tervetuloa imuroinnin uuteen aikakauteen!