Electroluxin 150 päivän tyytyväisyystakuun ehdot
Electrolux 150 päivän tyytyväisyystakuu ("Tarjous") koskee vain tiettyjä tuotteita ("Tuotteet"), jotka on ostettu valikoiduilta jälleenmyyjiltä ja rekisteröity. Tarjous on voimassa 150 päivää ostopäivästä tai toimituspäivästä, jos tuote toimitetaan myöhemmin.
Tarjous koskee tiettyjä tuotteita, jotka on ostettu seuraavilta jälleenmyyjiltä Suomessa:
Puustelli
Novart
HTH Keittiöforum
KVIK
Topi-Keittiöt
Ideal Keittiöt
Nixi Keittiöt
Esan Levykaluste Oy
Korona Keittiöt
White Forest Oy
Vehkapuu Oy
OPDeco Oy
Charmiac
Tarjouksen järjestää Oy Electrolux Ab (”Electrolux”). Tarjous on tarkoitettu vain yksityishenkilöille, ei yrityksille. Electrolux pidättää oikeuden peruuttaa takuun. Takuun edellytyksenä on, että osto tapahtuu takuun voimassaoloaikana. Tarjous ei koske uuteen asuntoon tai taloon asennettuja kodinkoneita.
Jotta tarjous olisi voimassa, sinun on ostettava valikoitu tuote ja rekisteröidä se MyElectrolux-palvelussa 150 päivän sisällä osto- tai toimituspäivästä. Hyödyntääksesi tarjouksen sinun on palautettava tuote viimeistään 150 päivän kuluessa osto- tai toimituspäivästä.
Tarjous on voimassa vain, jos tuotetta on käytetty asianmukaisesti eikä sitä ole käsitelty tarpeettoman kovakouraisesti. Se ei kata vaurioita, jotka johtuvat käyttäjän virheestä (eivätkä alkuperäisestä teknisestä viasta), väärinkäytöstä, muutoksista tai vääränlaisesta käytöstä. Tuotteen tulee olla ehjä, puhdas ja täysin toimiva. Tarjous ei koske lisävarusteita. Tuote on palautettava alkuperäispakkauksessa tai huolellisesti pakattuna.
Rekisteröidäksesi tuotteen sinun tulee ensin luoda MyElectrolux-tili tai käyttää olemassa olevaa tiliäsi. Täytä pakolliset kentät, anna ostopäivä ja lataa ostokuitti järjestelmään. Siirry eteenpäin valitsemalla "Hyödynnä ajankohtaiset tarjoukset". "Omat tarjoukseni" -kohdassa voit lunastaa tarjouksen rastittamalla kohdan ja täyttämällä yhteystietosi. Viimeistele rekisteröinti klikkaamalla "Lunasta tarjous". Saat vahvistuksen sähköpostiisi.
Palautukset ja nouto
Palauttaaksesi tuotteen ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme. Sen jälkeen tilataan tuotteen nouto. Tuotteen noutaminen maksaa 60 euroa ja se vähennetään palautettavasta summasta. Sinun on pakattava tuote huolellisesti ja sijoitettava se noutopäivänä tontin rajalle noutoa varten. Pakkaa tuote hyvin alkuperäispakkaukseensa, jotta se ei vahingoitu kuljetuksen aikana. Tuotteen tulee olla ehjä, puhdas, ja kaikkien kuittien tallessa. Oy Electrolux AB (ei jälleenmyyjä tai kauppa) hyvittää ainoastaan tuotteen ostohinnan (ei toimituskuluja, asennuskuluja tai muita maksuja).
Kun olemme vastaanottaneet palautuksen, maksamme palautuksen ilmoitetulle pankkitilille 8 viikon kuluessa.
Tämä tarjous ei vaikuta tuotteen normaaliin takuuseen tai kuluttakansuojalain mukaisiin oikeuksiisi. Jos haluat palauttaa tuotteen avaamattomassa pakkauksessa jälleenmyyjän avokaupan ehtojen mukaisesti, ota yhteyttä suoraan kauppaan.