Huono palvelu Electroluxilta
Paikallinen sähköyritys Thiesen El Allingeen asensi 3. maaliskuuta 2020 aivan uuden Electrolux-mikroaaltouunin LMS2173EMW. Uunin lämpö ei kuitenkaan missään vaiheessa toiminut, siksi otimme yhteyttä sähköyhtiöön, joka otti yhteyttä Nexøn SA-palveluun, joka lähetti Sørens Storkøkken -palvelun. Viallinen magnetron löydettiin 28. toukokuuta 2020, joka piti korvata. Noin 4 viikkoa odottamatta turhaa tätä varaosaa, päätettiin korvata koko mikroaaltouuni uudella. Se on nyt lopullisesti asennettu 21. heinäkuuta 2020, toisin sanoen. 4 1/2 kuukautta uunin ostamisen jälkeen.
Uskomattoman huono palvelu viallisella uudella tuotteella.
Google-käännös
Tämä arvostelu koskee samankaltaista tuotetta tai se on haettu toisen kieliseltä sivustolta.