Ilmanpuhdistimen Wi-Fi-yhteysongelmat

Päivitetty viimeksi 20.6.2022 9.02

Ongelma

  • Ilmanpuhdistinta ei voi yhdistää kotireitittimeen
  • Ilmanpuhdistin ei yhdistä reitittimeen.
  • Ilmanpuhdistin ei yhdistä Wi-Fi-verkkoon

Koskee

  • Pure A9 -sarjan ilmanpuhdistimet
  • Well A5/A7 -sarjan ilmanpuhdistimet

Ratkaisu

  1. Varmista, Wi-Fi-yhteytesi toimii ja ilmanpuhdistimesi on reitittimen kantaman sisällä.
  2. Varmista, että olet kirjoittanut Wi-Fi-verkon salasanan oikein.
  3. Käytä toista Wi-Fi-lähdettä. Voit käyttää esimerkiksi älypuhelinta, joka on yhdistetty eri Wi-Fi-lähteeseen.
  4. Aloita laitteen yhdistäminen ja seuraa sovelluksen ohjeita.
  5. Varmista, että olet valinnut sen Wi-Fi-lähteen, johon haluat muodostaa yhteyden.
  6. Kun ilmanpuhdistin on yhdistetty onnistuneesti, pidä sitä kytkettynä vähintään 15 minuutin ajan.
  7. Tarkista, että ohjelmisto on päivitetty. Tiedot löytyvät Electrolux-sovelluksesta.
  8. Yhdistä laite omaan reitittimeesi.

Syy

  • Ilmanpuhdistimen ohjelmistoa ei ole päivitetty.
  • Ilmanpuhdistin ei ole reitittimen kantaman sisällä.