Keittoaluetta ei voi aktivoida tai se ei toimi

Päivitetty viimeksi 3.8.2022 15.47

Ongelma

  • Keittoaluetta ei voi aktivoida
  • Keittoalue ei toimi
  • Keittoalue ei lämpene

Koskee

  • Integroitu keraaminen keittotaso
  • Lattialiesi, jossa on keraaminen keittotaso
  • Integroitu induktiotaso
  • Lattialiesi, jossa on induktiotaso

Ratkaisu

1. Varmista, että keittotason aktivoinnista ei kulunut yli 10 sekuntia.

Aktivoi keittotaso uudelleen. Laite sammuu itsestään mikäli mitään toimintoa ei pyydetä 10 sekunnin sisällä.


2. Varmista, ettet kosketa useita symboleja samanaikaisesti.

Kosketa vain yhtä symbolia.


3. Puhdista ohjauspaneeli vedestä ja rasvasta.


4. Poista lapsilukko käytöstä.

Katso ohjeet käyttöohjeesta, koska menettely riippuu laitteen mallista. 

Voit ladata laitteesi käyttöohjeen täältä.


5. Poista STOP + GO -toiminto käytöstä.

Katso ohjeet käyttöohjeesta, koska menettely riippuu laitteen mallista.


6. Poista Demo-tila käytöstä.


7. Jos yllä olevat ohjeet eivät ratkaise ongelmaa, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Löydä tuotteesi käyttöopas
Löydä tuotteesi käyttöopas

Ratkaise ongelmia tai löydä käyttöohjeita ja tositteita tuotteellesi.

Varaa huolto
Varaa huolto

Tarvitseeko laitteesi huoltoa? Autamme sinua mielellämme. Teknikkomme ovat erittäin ammattitaitoisia ja käyttävät vain alkuperäisosia laitteiden korjauksessa.