Tilattu tuote saapui vahingoittuneena. Miten minun tulee toimia?

Päivitetty viimeksi 8.11.2020 18.17

Ongelma

Tilattu tuote saapui vahingoittuneena. Miten minun tulee toimia?

Ratkaisu

Vastaanottohetkellä nähtävissä olevat vauriot

Mikäli huomaat toimitusta vastaanottaessasi, että laitteessa tai sen pakkauksessa on vaurioita, tee siitä merkintä rahtikirjaan yhdessä kuljettajan kanssa. Ilmoita vaurioista myös Electroluxin asiakaspalveluun saadaksesi lisätietoja asian ratkaisemiseksi. Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse numerossa 09 - 856 36 000 (ma - pe klo 9:00 -16:00) tai kotisivuiltamme löytyvän chatin kautta. 

Säilytä tuotteen pakkaus kunnes olemme käsitelleet kuljetusvauriosi ja huomioi, että vaurioitunutta tuotetta ei saa asentaa ennen kuin olemme käsitelleet kuljetusvauriosi.


Myöhemmin havaitut vauriot

Mikäli huomaat laitteessasi vastaanottohetken jälkeen mahdollisesti kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita teethän niistä aina mahdollisimman pian ilmoituksen Postille täyttämällä oheisen Postin vahinkoilmoituksen: https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/vastaanottaminen/vahingoittunut-lahetys

Tehtyäsi vahinkoilmoituksen Postille, ilmoita vaurioista myös Electroluxin asiakaspalveluun saadaksesi lisätietoja asian ratkaisemiseksi. Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse numerossa 09 - 856 36 000 (ma - pe klo 9:00-16:00) tai kotisivultamme löytyvän chatin kautta.

Säilytä tuotteen pakkaus kunnes olemme käsitelleen kuljetusvauriosi.

Mahdolliset kuljetusvauriot eivät vaikuta kuluttajan muihin lakisääteisiin oikeuksiin.